Wednesday, May 20, 2009

Gempar :Penunggu Sungai Batang Kali Muncul Kembali..1st time Footage

AMARAN KERASSS : BERWASPADALAH DI SUNGAI BATANG KALI - SLGR
- ps : Click pada gmbr untuk paparan yg lebih MENCABAR !!!

Kemunculan entiti kali ini sangat membingungkan.. kelihatan google yg dipakai seperti diimport dr itali..wow.. ramai manusia sudah tertewas apabila terserempak dengan entiti ini..terutama skali kaum wanita..cairrr dibuatnya..





2 makhluk yang tidak mengenal erti budu bicara ini telah menunjukkan reaksi yang sungguh memeranjatkan.. lihat saja pada anak panah tersebut..isH isH ish..INITIS !!!!!





Sekali lagi ...penunggu ini juga di klasifikasi kan sbg si buncit dan si buntang kelihatn sedang teruja dengan glagat manusia yg sedang bercengkerama... maklumlah.. mereka ni blom pernah berpacaran sih..




Spicies entiti ini begitu jarang di jumpai oleh kerana penampakannya kali ini sungguh "puniama".
Ia juga di kenal dgn nama saintifiknya : momok taksenonohyangmacamharam




Skodeng..mengendap.. dan mengombet adalah sama!!!.. itu lah yang boleh digambarkan pada penampakan entiti ini..walaupun kelihatannya seperti mahu memachokan dirinya.. Namun.. pada hakikatnya ia sedang mengUsha "chikaro-chikaro" yg sedang ber$#@#@! sakan..




Penampakan entiti ini pula sungguh mengghairahkan.. lihat saja pada anak panah.. uishh.. Jembalang ini sentiasa bergentayangan di setiap mana-man van mayat @ van2 mengangkut org tak pose.. setelah berdialog selama sejam dengan entiti tersebut.. kami mendapati.. entiti ini sudah mahu bertaubat dan akan berpuasa penuh pada bulan akan datang.. Alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment

http://www.playhugelottos.com/
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

BISNES BARU 2010!!! MENCURAH-CURAH RM MASUK DENGAN LAJU!!!

actually ni link bisnes.. kalo rajin anda itu ktegori 1 bintang setengah.. boleh la cecah RM1500++ ... syok beb, kalo rajin tahap 5 bintang.. memang boley cecah RM 5K senang senang... xde nak beli2 barang punya

Lekas - lekas... portal komuniti yang terhangat dipasaran.

"